Monday, November 15, 2010

begining our relationship...

cinta aku bermulanya disini...... 
Cinta aku bermula dr zaman skolah di smtj..semuenye brlaku tnpe aku duge..aku ade ramai kawan, tp yg rapat biase la sorg je kn..nme dye aina,sweet cm orgnye..kami kat skolah x kurng nkalnye,asl yg buat hal je kami kne..tp tu crite lme..lw nk dicritekn kisah skolah,mmg xkan hbis..juz aku nk crite kisah cinta aku..hihi..aku x nafikan aina cntik n mmpunyai rmai kwan laki..dr situ juge aku ambil ksmpatan nk knl ngn laki..biase la, kcik2 mmg ngenyam je kn..jgn kate korg xcmtu.. =)

          Satu hari, bile wktu prep je aina sruh kami skmpulan kngkwn dgr stu voicemssage..yg aku dgr,stu lgu yg dimainkan sorg laki dgn petikn gitar,sumpah sdp..sjak dr dgr voicemssage tu,aku mule nk knl2 dgn laki tu..aina bgthu nme dye shahir..skenye aku time tu,thu nme je aku da riang hati..x sabar aku nk cari siapa tuan punye suare tu..aku da mntak tlg aina tnjukkan aku shahir tu..aina jnji nk tnjuk besoknye coz stiap ptg, shahir salu turun pdang main rugby..wah~ mlm tu ak x sbar nk tggu siang..
          Waktu riadah, sprti yg aina jnjikn..kitorg duk lpk kat openhall,nk tgk shahir..x lame aku tggu kat situ,dye lalu.. "sweetnye dye..." aku trus mntak aina no tel shahir..x mlukan? pedulik pe aku, dr aku angau.. ;p  Cuti prtengahan thun pn da mule,aku branikan dri misscall shahir..x dilayan? huh~ bengang jgk..ak text dye dlm bape mssage bru de respon..tu pn dpt maki..gramnye dgn mamat ni?! xpe, sbb nk knl dgn dye aku still gk cari dye..mule2 liat sgt nk knl, lme2 dye okey da..x sngke dye nk kwn ngn ak..trime kasih shahir ! Lps je cuti, dye nk jmpe ak..tktnye...tkt nty dye da tgk ak, dye xnk kwn ak lg..ktorg jmpe kt pdang kul 1 lbih,mlm lak tu..tu la prtama kali kitorg jmpe..rse nk trkluar jntung dibuatnye..aku tgk dye cool je..mak!aku mule jatuh hati..
             Lps jmpe tu,kitorg mkin rapat..x lame lps tu,dye mtk couple ngn aku..'Ya Allah ! alangkah sukanye aku time tu....' tanggal 11 JUN 2006, brmulenye hubugan kitorg..  Byk yg kami lalui utk truskn hbungan kami.. berpisah 3bln disebabkn trpkse kne lalui plkn..lps plkn, kua rsult spm..dye mmg pndy, rsult aku truk..maaf shahir..i'm not perfect !
              Skrg sedar xsedar, da 4thun lbih kami brsama..aku x kn lpskn dye coz dye adalah sgalanye bg ak.. dye je yg perfect bg ak..aku bersyukur krn Allah tlh cptakn dye untuk aku sebaik2 org yg aku impikan..  Sampy bile pn aku akn abadikan knangan kami krna ianya perkara yg plg indah yg prnah aku lalui..terima kasih syg atas segalanya....thanks to Allah

No comments:

Post a Comment